Utseendet betyder

Alla säger att det inte ska vara utsida som betyder något. Men alla vet att den visst har betydelse. Fast det är i alla fall bra att vi kämpar mot motsatsen.
 
Jag brukar intala mig själv att jag ligger steget före allmänheten när det kommer till denna fråga. Jag tror nämligen att jag väldigt lite bryr mig om utseendet. Men vilka skådespelare tycker jag är bra då? Jo dem där stora som alla andra också tycker är bra. Är dem snygga då? Ja. Vilka tycker jag sämre om? Jo dem som se lite mer halvskumma ut. Alltså dem som inte förddes med 100% skönhet.
 
Det är synd. Men vad ska man göra? Jag kan ju inte bara ändra på hur jag är? Men tiden läker alla sår. Detta kanske inte är ett sår men tiden är det mäktigaste vi har. Om man använder den väl kan man åstakomma det mesta. Antar jag.
 
-M

Kommentera här: